Minnakhamis Kızlar 26 haftalık ikizlerime hamileyim son bir kaç gündür mide yanmam var rahatlatmak için ne önerirsiniz ?
mlkkk Minnakhamis ilaç kullanmak istemezseniz süte toz tarçın katmak rahatlatıyor ama geçmezse rennie duo şurup
birtriptanesi Minnakhamis Maden Suyu çok iyi geliyor doğal yöntemler işe yaramazda renni çiğneme tableti de alabilirsin şurubunu da o iyi geliyor ben de kullanıyorum 👍🏻
Esmanindunyasi Minnakhamis 1 cay bardagi su yarim limon 1 cay kasigi ingiliz karbonati veya normal karbonati karistir ic bunun adi sütliç dua edersin banada kolay dogum yapmam icin işe yariyor daha gecmezse misir patlat ye veya haslanmis misir
Svdkcbyk Minnakhamis rennie duo şurup alın eczaneden yemeklerden 30 dakika önce için yanmanız oldu sürede içebilirsiniz tek çözümümüz bu ilactı 40 haftalığım hala kullanıyorum
Zuleyhaaydn Ayda_Lina ben o şurubu içer içmez atıyorum direk . 4 defa nasıl içiyorsunuz 🤢🤢 bendede gastrit var . Çok sıkıntılıyım ama şurubu içemiyorum 🤢
Minnakhamis birtriptanesi günde 2 şişe içiyorum maden suyunu ama yinede oluyor 🤷🏻♀️🥴 renni tableti deneyim o zaman 🌸
Minnakhamis Esmanindunyasi erken doğum sıkıntısı olmasın 🤭 Mısır’ı da ilk defa duyuyorum teşekkür ederim ☺️🌸
Sky2606 Minnakhamis Ben de 28 haftalık ikizlerime hamileyim. İki üç hafta öncesi aşırı mide yanmam oluyordu benim de şimdi biraz daha azaldı çok şükür 🙏 Bana sadece Gaviscon Double action şurup iyi geldi onu içmeden asla uyuyamiyordum. Diğer denedigim yöntemler hep kısa süreli oldu.
Arnisa Denizzz88 bana süt hiç fayda etmiyor. Elmada yiyorum oda geçirmiyor. Yoğurt sanki geçiriyor günde 1 kase yiyorum. Diğer önerileride deneyeceğim. Baharatlarda mideyi yakıyor
Esmanindunyasi Minnakhamis misir hayat kurtarir o migdedeki aci su ve yanmayi aliyir emiyor sunger gibi o sutlicide bir hemsireden duydum ve yaptigim anda hemen kesildi yanma yok 38 e gircem artik saglikla dogurayim 😍😂