Minik_kalplim_ Kızlarrrr Sağ yumurtalıkta ağrım var her 5 dk ye bi geliyo bişey batıyor çekiliyor sanki nedeni nedir 🤕( 10 haftalık gebeyim )
A-engin10 Minik_kalplim_ bebek büyudüğü icinde olabilir canim yorulup ayakta kaldiysan cok ondanda olabilir uzanip dinlen gecerse korkma
birtriptanesi Minik_kalplim_ Vajinal enfeksiyonunuz olabilir bende de vardı ama sizin daha 10 hafta acaba yerleşme ağrıları da olabilir mi diye düşündüm
Lulemom Arada benimde oluyo bıçak saplanır gibi kıvranıyorum resmen. Olurmuş öyle kanama yoksa korkma hiç bişiden dedi doktorum.
Minik_kalplim_ A-engin10 korkmamak elde değil ki adet oluyormuşum gibi oluyo geçiyor sonra ama ağrı gelince sesim yükseliyor resmen 😣
Lulemom Minik_kalplim_ rahmin bebeğin büyüme ağrıysımış o. Bazen gaz sancısıda olabiliyormuş. Korkma yani
Suleylul Ilık bir duş al canım hemen rahat bi pıjama giy sodaya yarım limon sık iç korkma dua et oku için ferahlar ılık iç sodayı da ben öyle yapıyorum uzan battaniye al üstüne de 😘 ikinci hamılelıgım benimde
Minik_kalplim_ Suleylul maşallah sana ya biz birinciyi doğuramadık daha 😄ikinci bebekte cesaret ister 😁
Suleylul @Minik_kalplim_ 5 sene sonra yaptım sorma cesaretim hc yok ama alıştım artık kızıma kardeş şart🌸❤️ Hem İnan evlat cok güzel bisey umarım saglıcakla kucağına alırsın 🙏🏻