Esra2580 kardiyoloji doktoru çarpıntı ilacı kullanabilirsin dedi ama doğum doktoru kullanmasan daha iyi çocukta gelişim geriliği olabiliyor dedi dayanamayacak kadar kötü olduğun zamanlar çarpıntı ilacı al ama onun dışında her gün ilaç alma dedi Ben de dayanmaya çalışıyorum daha önce bir kere aldım aniden Tansiyonum düştü bilmiyorum gerçekten otururken bile sürekli Nefes nefese kalıyorum 24 haftalık Böyle ilerleyen zamanda nasıl dayanacağım bilmiyorum