36.haftama giriyorum yarın . Son zamanlarda daha net hissetmeye başladım bu durumu. Bir şeyler yerken sanki boğuluyorum nefes alamıyorum 😑 çok fazla yediğim de söylenemez yani üst üste zaten yemem bir şeyleri. Göğüs altıma kadar baskı var artık . Napacaguk böyle biz 😭