1mucizemmmmm Annişler ben sürekli tatlı yiyecekler yiyorum bebeğe zararlımıdır sizce bide hamileyken yemememiz gerekenler neler biliyormusunuz dokturuma gittim ama sormayı unuttum 🤦🏻♀️
mlkkk 1mucizemmmmm sizin için yararlı olan bebek için de yararlı zararlı olan bebek içinde zararlı o mantıkla yeyip için zararlı olanı direk kesemezsenizde abartmadan yiyebilirsiniz sonuçta dünyaya getireceğinizde insan 😊
hilosss07 1mucizemmmmm az pişmiş yumurta,pastörize olmayan süt, maydanoz, kabuklu deniz ürünleri bunlar kesinlikle yenmemesi gerekenlermiş birde doktorum bana tatlı zehir abartmadan ye demişti
Sedaerhan 1mucizemmmmm bana yeme dedi cok kusuyorum tatlı yiyince mide eritmiyor rahatsız eder dedi şekerim de sınırda dikkat etmeye çalışıyorum
aannepandaa 1mucizemmmmm çok şeker içerdiği için meyve bile 2 porsiyondan fazlası yasak. Diyetisyenim ve doktorum aynı şeyleri söylüyor. Doktorum normal doğum istiyorsak aşırı meyvede yemeyeceğiz dedi. Diyeceklerim bu kadar 😁😁
Asyaayaz1 Ben şerbetli tatlı çok aşerdim ve yedim doktorum tabiki yasak değil ama abartma demişti hem kg bakımından hem şeker hastalığı olmasın diye
1mucizemmmmm Asyaayaz1 ilerde bebeğimde şeker hastalığı çıkar mı die Merk etmiştim bende o zaman fazla yememem gerek 🥺
Rumeysa10 Kahve kola sucuk salam sosis çay az tüketin abur çubuğu kesin ama ben dayanamıyorum arada yitiyordum reçel bal pekmez onları tüketmeyin ama insanın canın tatlı çekiyor ister istemez yapacak bişey yok nefsimizi köreltiyoruz 🤷♀️😁
1mucizemmmmm Rumeysa10 ballı süt yapıp içiyorum balı sütün için de içmem yada yemem de zararlı olur mu ki 🙄
Asyaayaz1 1mucizemmmmm canm bebekte değil senin şekerin çıkmaması için yani şöyle söyleyim ben şerbetli hala yiyorum ama az yiyorum çikolata falan yiyorum ama abartmadan
1mucizemmmmm Asyaayaz1 o zaman benim az yemem gerek ara o günler için sağlılıklı başka şeyler yemem gerek ☺️
Rumeysa10 1mucizemmmmm benim doktorum tüketmeyin dedi bende öyle yapıyorum şeker var içinde onun için
1mucizemmmmm hilosss07 ben bi kere yumurta yedim 3 tane ondan sonra tiksindim yumurta hiç bir şekilde yiyemiyorum midem bulanıyor 😤
mlkkk hilosss07 maydonoz yemenin bebeğe yada anneye bi zararı yok demleme suyunu içmek veya demet demet yemek ilk aylar düşük yaptırabilir adet idrar söktürücü etkisinden ama salatalarda poğaçalarda bi kaç dal yemenin bir zararı yok 😊
aannepandaa 1mucizemmmmm ayvanın poposundan ısır.. 😁 ultrasomda bebişimin çenesinde gamzesini gördük.. fotosunu bile verdi dr um. Gamzeyi başardım.. 😍😍 bi dadluşş bi daddluşş..
naz0659 Balım güzel bir yazı bırakıyorum sana umarım faydası olur :) https://www.bebekyasami.com/hamilelikte-dikkat-edilmesi-gereken-besinler-712