_glc1991 Anneler 😃😃Küçükköy asya hastanesine giden varmı iyi doktor arıyorum asya hastanesi evime yakın o yüzden
cuneeytyareen _glc1991 12+2 yiz Hakan Seven’e gidiyoruz ve çok memnunuz . Her şeyi o kadar güzel anlatıyor ki söylenenleri anlamamak gibi bir durum asla yok ☺️O kadar güler yüzlü ki merak ettiğin şeyleri sorabiliyorsun . Hakan bey’e hiç düşünmeden gitmenizi öneririm . ☺️
Asyaayaz1 Ebru hanımda var Aygün hanımda ikiside iyi doktor ama Ebru hanım biraz sert mizaçlı ben o yüzden Aygün hanıma gidiyorum çok tatlı Güleryüz’le ve ilgili bir doktor kafanızda en ufak soru işareti bırakmıyor doğumuda nasipse ona yaptırıcam
_glc1991 Asyaayaz1 ilk gebeliğim çok endişe ediyorum bütün gün şikayet var da yorum okuyorum kafam allak bullak oldu 😣
Asyaayaz1 _glc1991 cnm her şikayet ne yazıkki her hastahanede var bende 16 haftalığım ilk günden beri gidiyorum kafama takılan bişey olunca mesaj yoluyla herşeyi rahatlıkla soruyorum muane ücreti 120 tl Doğum 2000 sezeryan 2800 hakan bey randevulu çalışıyor oranın sahibi hatta ama ben bayan doktor tercih ettim çekingenliğim olduğu için Gönül rahatlığıyla düşünmeden gidebilirsin
cuneeytyareen _glc1991 Özel sağlık sigortam olduğu için bizden bir ücret alınmıyor o yüzden şuanda ücret konusunda bir bilgim yok canım
Aycha cuneeytyareen Merhaba, hastanenin - muayene odasının temizliği nasıl, bilgi verebilir misiniz? Teşekkürler.
cuneeytyareen Aycha odanın temizliğindende ben memnunum sedyenin üzerinde tek kullanımlık örtülerden var diğer hasta çıkınca hemen onları değiştiriyorlar falan
Seymaacakiir Asyaayaz1 ben sormayi unuttum 2800 fiyat verdiler sezeryan haftays olucak insallah spinal istiyorum
Melehat45 Ben de ebru hanıma bı kaç kere gitim biraz dobra biri ama çok memnun kaldım çok ilgili evim uzak olduğu için gidemiyorm yakın olsaydım kesinlikle tercihin Ebru hanım
Asyaayaz1 Seymaacakiir yok cnm aynı fiyatlar şuan hastahaneyi ararsanız detaylı bilgi verirler googlede var numaraları