mlkkk Esmadncc 4gğn öncesine kadar hiç kilo almamıştım 4gündür ipin ucunu kaçırdım ve yürüyüş yapmadım 1kilo almışım 😅 hareketlerini kıpırdamalarını hissetmiyorum ama tekmelerini ve gerilmesini hissediyorum karnımın bi kısmı arada bi gerilerek sertleşiyor onun dışında pek farklı bişey yok
Soe Esmadncc hissediyorum arada bir hareketlerini 😍 2,5 kg aldım. Kasık ağrılarım arada girip çıkmaya devam ediyor. Yuvarlanıp gidiyoruz 🤣
Hafise Esmadncc hiç kilo almadım bebegi net hissediyorum dün den beri 3 sert tekme attı 😁 birine babası denk geldi oturduk agladık cok güzeldi 😍😍 şuan bile kıpırdıyo aksamları maşallah hareketliyiz 😁
miniginannesi9 Esmadncc arada hissediyorum hareketlerini, ama böyle net tekmeler şeklinde değil yani, inşallah o günler de gelir. Bazen de Akşama doğru yada lavaboya gidince kasık ağrılarım oluyor, sizlerde de oluyor mu, doktora gitmeme bı hafta var
Sevalko mlkkk ay benşm de öule oluyor, sürekli sağa gidiyor bebek sağ tarafım taş gibi oluyor bazen😄 umarım kötü bir şey yoktur
Gunel19 Soe bende 19 haftalikim hala kusuyorum doktorum salikli hamilelik dedi amma ben harakertlerin hiss etmiyorum,normalmi?
fulyagah55 Ben 11 kilo aldım 20 haftalığım anormal aldım hamur işi şeker aburcubur yemememe rağmen aldım diyetisyen eşliğinde başladım hamileliğe diyetisyenim de anlamadı şeker de yok 😢
naz0659 Güzel gidiyorr :) 4 kg aldım bende şuranın yazılarını takip ediyorum size de öneririm :) https://www.bebekyasami.com/hafta-hafta-hamilelik
Sevalko Esmadncc aslında çok yemiyorum ama çok hareketsizim.. acayıp bi halsizlik var bende anlamadım gitti
Minalya_2 4 kılo aldım 13. Haftadan beri hissettiyorum çok şükür :) oturunca ve genellik gece 12 gibi maşallah çok hareketli ;)
minikturta Minalya_2 nasıl yaa ben 19 oldum hissetmiyorum böyle oturup elimi koyup beklemedikçe siz nasıl hissettiniz aglicim😭
Zddmzdmr Haftayım , 5 kg aldım. Yaklaşık 10 gündür çok net bir şekilde hareketlerini hissediyorum. Allahım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah 🤲🏻 Mucize 🥰
Zddmzdmr minikturta o kadar kişisel bir durum ki, hiç merak etmeyin 😊 bende 10 gün öncesine kadar ufak seyirmeler şeklinde birşeyler hissediyordum ama emin olamıyordum. Birden çoğaldı ve netleşti. 22. Haftaya kadar hissetmemek çok normalmiş ilk gebeliklerde 🙏🏻
Hafise miniginannesi9 kişiden kişiye değişiyomuş ama ilk gebelikte geç olabiliyo biraz 😁 benmki de ilk ama Elhamdulillah hissettik erkenden
minikturta Berenduru aynen ya diyorum ya onuda gece yatarken baya bi bekliyorum bekliyorum öyle bir anlık bisey oluyor geçiyor başka bisey yok 🤦♀️ bulantılarınız var mı acaba sorabilir miyim🙂