Lulemom Dünyaya gelecek olana hiç bi şey engel olamaz, aynı zamanda bu dünyada alacak nefesi olmayanın da dünyaya gelmesi mümkün değil. Rabbim alacak nefes vermediyse ne yapsan boş canım, hayırlısı diye dua et bol bol oku kendini de bebeğini de. Ben bi bebeğimi kaybettim hiç bi sebep yokken kalbi durdu, şimdi tekrar hamileyim bana da senin gibi sürekli vesvese geliyor kendimi böyle rahatlatmaya çalışıyorum. Elimizden dua etmekten başka hiç bisey gelmez inşallah bütün anneler bebeklerini sağlıcakla kucaklarına alırlar 🤗🥰💕