Sevgi0305 Hanımlar 8 haftalık hamileyim saçlarım çok kötü durumda aşırı dökülme ve kırıklar var saçımı kestirmek istiyorum ama malum batıl inançlar yüzünden de korkuyorum 😒 sizce kestirmeli miyim?
dorugunannesi34 Sevgi0305 8 haftalıkken bende kestirdim hurafe batıl inac takma kafana ünlü oyuncular sürekli kestiriyor sürekli kuaförde islem yapiyolar
umyahsn1010 Sevgi0305 bende korktuğumdan dolayı ilk aylarda kestirmedim. Bu batıl inançtan dolayı. Ama biizm buna inanıyormuş gibi korkmamız da doğru değil. Bir ay oldu kestireli. Çok şükür iyiyiz bişey olmaz Allahın izniyle
Sevgi0305 benimde kestiren yakınlarım oldu ama işte annelik hissiyatı insan ister istemez korkuyor ☺️Merve_kucuk
BNNRTNCKLC Sevgi0305 Canım bebeğin ömrünü kestiğin saç değil Allah veriyo o yüzden kestirebilirsin korkma ben de 8 haftalık iken kestirdim aşırı dökülmeden dolayı herhangi bişey olmadı (22+3 )🌸