Seyma9294 Merhabalar benim hamileliğimin 7. Haftası az önce idrarımda nokta kadar kahverengi ve pembemsi leke gördüm sıkıntı olur mu neden oldu acaba bilgisi olan var mı
ratatosk Seyma9294 acile gitmenizde fayda var lekelenmeler ihmale gelmez önlem amaçlı iğne ilaç veriyorlar
ratatosk Seyma9294 evet 10 gün kadar devam etti çok şükür risk yoktu ama yine de iğne ve ilaç kullandım hatta 19 +2 oldum hala ilaç kullanıyorum önlem amaçlı. Korkmayın her zaman olumsuz sonuç olacak bir şey değil lekelenme ama ihmale de gelmez.
Seyma9294 ratatosk benim sadece bugün nokta kadar oldu birden tedirgin oldum kırmızı olursa ciddiye alın diyorlar
ratatosk Seyma9294 kahverengi genelde eski kanama olarak geçiyor ama kırmızı ya dönüp dönmeyeceğini bilemiyoruz maalesef o yüzden önlem amaçlı ilaç veriyorlar