Benim de ilk hamileliğim, Temmuz ortası gözüküyor doğum. çevremdeki herkes Kısa kollu ve ince eşyalar al diyor. Bebek üşür diye sakın düşünme hatta uzun kollu giydirdiğin de isilik oluyor, uğraşırsın diyor. Bu yüzden ben kısa kollu zıbınlar ve tulumlar aldım. Battaniye vs de doğum çantama koymayacağım. Müslin örtüler yeterliymiş.