Yeppudaa benim.ilk doğumum 36.6 da suyumun gelmesiyle başladı Sabah 6 da hastaneye gittim suni sanciyla doğurdum 9.35 te doğdu kızım. 2. Doğumum 38.2 de nişan gelmesiyle başladı hastaneye gittiğimde 3 cm acilmam varmış ama benim.Hiç sancım yoktu sonradan yatış yaptığımda başladı ağrılar doktor suni sancı vermek istemedi strese girmesin diye akşam 8.30 dan Gece 3.45 e kadar sancı çektim Kendi sancimla yani benim.ikinci dogumum daha uzun ve zor oldu