Yesim18 Hanımlar 4 gün önce gitmiştim doktora yine bu sebepten fakat sancım çıktığı için yatış vermislerdi fakat sabah birşey çıkmadı şimdi de tekrar kanamam var ve biraz daha fazla ve hafif koyu sizce neden olabilir
Mervee26 Yesim18 haftanız ilerlemiş. Kaynananız devam ederse acile gidin içiniz rahat etsin. Nişansa hemen gelmeyebilir bebek ama içiniz rahat eder.