Melissdefne hayırlısı canım. İnş kardeşin gelir. Gelemezse de. Gözünde korkmasın. Benimde kardeşim 1 marttan sonra olmayacak okulu açılıyor. 1 gün temizlik yapmasan bir gün duş almasan ölmezsin sonuçta. Ben öyle düşünüyorum 😁 Verebileceğim bir tavsiye yok. Annesin zaten. En iyisini sen bilirsin yaparsın da. Sağlıklı olsunlar yeterki geri kalan herşey gerçekten çok kolay. Olsa olsa birkaç yıl zorlanıp sonra zaman ne çabuk geçiyor deyip güleceğiz. Şimdilik ileride bundan en az Bi 10 yıl sonra bunlar benim oğlum ben dogurdum diye böbürlenecegim günlerin hayalini kuruyorum 😁