Hll5 😉 korkulacak Bişey yok canım. İşin esprisi o. Çevremde de sorduklarında öyle söylüyorum 😉 öldüm bittim bişey yok. Birde hem peşpeşe hem çocuk sayısı artınca insan tecrübe kazanıyor. Dogruyu yanlışı bilip ona göre hareket ediliyor. Belirli bir düzen olunca da zaten zor olmuyor. Tabiki kolay degil ama o kadar da zor degil. Bence ilk çocuk daha zor büyüyor. Tek oğlum varken haftada 1 zar zor duş alırdım. Yemek yemeye bile vakit bulamazdım. İlk 1 yıl evde hiç yemek yapmamıştım. Vaktim yoktu çünkü. Kahvaltıyı bile dışardan söylüyordum düşün. Şimdi 3 çocukla hergün 3 ögün yemek yapıyorum. Hatta kahve keyfime vakit bile buluyorum. 3 çocugumu da kıyaslıyorum aradaki fark ne tahmin edin. Ben o zaman tecrübesizdim yüzden o zaman zordu. Yoksa 3 çocuk da aynı.