Tgbugra ben de bugün araştırdım bunu, çoğu kişi yazmış ki ağrıyı azaltıp uyuşturunca ıkınma hissi gidiyormuş ve doğum uzuyormuş yani, zaten sancının yarısını çekmek zorundaymışız mecburen açıklık olana kadar ama çok rahat ettim diyenler de var. Ağrıyı çekersin bir süre eğer dayanamazsan o an istersin iğneyi bence duruma göre hareket etmek daha mantıklı, kendini korkutma. Allah bir avazda kurtarsın 🤗