16 haftalık gebeyim tedavi ile bianda eşimle tartıştık gözüm bisey görmedi nefesim kesildi artık sinirden saçımı falan yoldum normal de de çok sinirli bi insanım da hamilelikte uzak durmaya çalıştıkça olmuyor en son saçımı yolup sinirden kendimi kitledigimi hatırlıyorum dişlerimi ve o an nefesimi tuttuğumu sonradan pişman oldum o hallere gerek yoktu ama işte şeytan arayı bozuyor bazen bebege bisey olmaz demi darbe falan yok karna itiş kalkış laf dalaşı sonucu kriz cok sınırlı olduğumdan belli bi süre sonra kendimden geciyorum