hicran45 ben iki kez gittim devlete, özelde gittiğim halde. birinde hiç umursamadı doktor öylesine ekran ona dönük bişekilde kendi baktı, ultrasyon kağıdını bile vermiyoruz dedi. İkincide başka hastanedeydim doktorum çok iyiydi ilgilendi sorularıma cevap verdi, ultrasyon kağıdınıda verdi güya ama bembeyaz peçete gibi bir kağıt. Ne bebek var ne başka bişey. İki seferindede hem eşim benimle gelemediği hemde çocuğu bile göremediği için özele devam etme kararı aldık. Devlette o an hangi doktor nöbetçiyse o giriyor doğuma. Sancınız uzun sürdü varsayın ilgilenen doktorun saati dolmuşa doğumunuza başka biri girebiliyor. Ablamdan tecrübeliyim