Brcn90 1 martta 39 olucaz ve sezaryenle kızımı kucağıma alıcam inşallah 🙏☺ Var mi böyle olan ? Yeri daraldığı için hareketlerinde azalma görülüyormuş
Tahaninannesii Brcn90 çok aşırı değil ama azalma var, bir de eskiden daha net hissettiriyordu hareketleri şuan daha yavaş hissediyorum38+2 yim bende