zeynepbalci Benim ayak bileğime durduk yere sanki bi sıcaklık iniyo gibi oluyo aranızda bunu yaşayan var mı ??
Esma98 zeynepbalci benim de ayaklarım hep yanardı son aylarda hararet gibi bi his vuruyor ayağa öyle bi sıcaklık: ama normal doğumdan sonra da geçiyor z😀
zeynepbalci Esma98 ay valla rahatladım biraz canıım 🤗 böyle sadece sol ayağım hatta sol ayak bileğimde oluyo bu
Esma98 zeynepbalci hiç korkma hersey çok güzel oluyor hayatın bambaşka oluyor ama o kadar güzelleşiyor ki 😍