acemigebe Allah yardımcınız olsun. Ben düşük gibi bir tecrübe yaşamadım ya da hamilelik sürecinde düşük riskim olmadı, ama ona rağmen en ufak bir şeyde aklıma onlarca farklı senaryo geliyor, bazen hemen doktoruma yazıyorum :) bunlar doğal, hele ki siz bir kayıpla çok doğal bir tepki veriyorsunuz. Ama işte tevekkül etmek gerek, Rabbim en hayırlısını biliyor bizler için, evham yaptığımda hemen bunu getiriyorum aklıma, sonra diyorum bebeğim şuan benimle, bir şekilde rahatlatıyorum kendimi. Tavsiye ederim:)