Oğlumda çantama mama koymamıştım . Hastanede aptamil vermişlerdi . Tadına baktım çok tatlı ve gereksiz bebekleri şişiriyor . Sonra hep hipp kullandım . İlk 3 gün sütüm gelmediği için mecbur verdim . Şimdi kızım doğacak bir ay kaldı çantaya hipp koydum aptamil vermelerini istemiyorum her hangi bir durum olursa . Ama amacım oğlum emmedi kızımı emzirmek