[silindi] Hanımlar ben çok su içemiyorum hamile kalmadan önce de suyu seven biri değildim ama yine de 2litre içmeye çalışıyorum ve bebeğimin suyu sınırda çıktı burada okuduğum yazılarda çok su içmekle alakası olmadığını 3litre içip de az olanları birçok defa okudum ve doktora havuç suyu çoğaltıyor mu diye sordum sadece su içmek işe yarar dedi zaten pek bilgi vermedi suyunun sınırda olması bir risk teşkil ediyor mu bilgisi olan var mı? İnternette de baktım birçok yerde su içmekle bebeğin suyunun bi alakası olmadığı söyleniyor🤔
Zuhal2205 [silindi] az su içmeme rağmen suyum gayet iyiymiş. Bende hep bundan korkmuşumdur şükür ki suyun iyi dedi doktor. Sanırım su oranı yüksek olan şeyleri tükettiğim için olabilir. Mesela karpuz. Üç öğün yiyiorum
Elif4334 [silindi] ben havuç olsun armut olsun hepsini yedim ama bi türlü çoğaltamadım suyumu malesef git gide azaldı ve erken doğum yapmak zorunda kaldım
Nefesliva [silindi] 16+6 hamileyim. Banada doktor suyun az dedi benımde morelim. Bozuk çok erken daha
[silindi] Elif4334 ya peki kaç haftalık doğum yaptınız bebeğiniz iyidir inşallah havuç suyunu etkili diyorlar ya çok duydum
Elif4334 [silindi] 34+6 doğum yaptım ama 5-6 hafta kadar gelişim geriliği vardı kızımın kilosu düşük doğdu
[silindi] Elif4334 anladım ben 25+3 doktor 9 dedi sınırdaymış bu bir risk mi bilmiyorum bilgi vermedi doktor 🙄en son kaça düşünce erken doğum oluyor
SengulEkremzl Benimde 32 haftamda suyum azalmisti ama doktorum henuz endiselenecek birsey yok demisti
Nefesliva [silindi] devletteki doktor suyun az dedi ama ne kadar oldunu demedi kendi doktorumda çok az değil şuanlık iyi dedi ama bol su içiyorum 1 haftadır inşallahh çoğalır
[silindi] Nefesliva internette izlediğim videolarda çok su içmekle alakalı olmadığını söyleyen doktorlar var insan kime inanacağını şaşırıyor 🙄