İkinci doğumum epudiralle ve süper bir doğum du. Hiç ağrı sızı olmadan doğurdum. Sadece son bebek çıkarken kemiklerde biraz ağrı oluyir onunda öpüp basima koydum😂ilk doğumum dan çok korku ve kaygılarım vardı ama süperdi ikincisi sonrasında da bir sıkıntı olmadi