Cns_33 Merhaba kizlar pihtilasmadan dolayi 2 kaybm olmustu hamile kalinca coraspin ve oxsapar 4luk igne kullandim. Doktorum 32.hafta coraspini birak igneye devam et dedi benm gibi olup birakan varmi? Tedirgin oldum da
yasemin333 Cns_33 bir hafta sonra 32 olacağım ben de hapı bırakacağım.32 de bıraktıran var 34 de bıraktıran var.
Gul_52 Cns_33 30+2 haftalık gebeyim daha önce dekolman plasenta ile doğum yaptığım için bu ikinci gebeliğimde bende coraspin kullanıyorum ve doktorum 32. haftada bıraktırıp kan sulandırıcı iğneye başlayacağını söyledi