Kızlarr selamlarr bilgisi olan yazabilir mi acaba? Sanırım fb-hcg ve papp-a değerleri herkesin yaşına, gebelik haftasına vs vs gibi farklılıklardan değişiyormuş. Ama asıl merak ettiğim fb-hcg için 50altında çıkarsa kız, üstünde çıkarsa erkek diyolar. Cinsiyeti öğrenmiş anneler sizin deneyimleriniz neler? 🤗