Bakım ürünlerini mustela aldım deterjanı bende araştırıyorum incia diye bi marka instegramda mühendisin oğlu sayfasında içeriğinin temiz olduğunu yazmıştı araştırdım bende içeriğinde gliserin bulunduğundan ekstra yumuşatıcıyada gerek olmadığını söylemiş herkes kokusundanda memnun kalınmış okuduğum yorumlarda onu alıcağım sanırım bi arkadaşım bu markanın pişik kremini kullanmıştı oğluna ve çok memnun kalmıştı