ecemiko Kızlar 24+5 günlük hamileyim. Ve birkaç gündür kabızlık problemi yaşıyorum. O kadar çok karnım ağrıyor ki su içiyorum, yürüyorum bana mısın demiyor. Ne yapmam lazım bana yardımcı olur musunuz ?
Mervensn1 ecemiko ben kuru kayısı falan deniyordum iyi geliyordu ilk başlarda ama en son çareyi ilaçta buldum çok geçmezse doktorunuz ilaç verebilir eziyet etmeyin kendinize çünkü kanıyor falan kendimden biliyorum 🌸
Ozge20ulu ecemiko verdiği vitaminlerden olabilir mi demir beni maf etti kabızlık neymiş anladım şimdi demir ilacını değiştirdi iyiyim sukur
BirMuallime ecemiko ılık duş bana iyi geliyor ama doktor bir de yemeklerden önce zeytin yağı iç demişti
ecemiko Ozge20ulu Demir ilacını düzenli kullanıyorum herhangi bir kabızlık durumu olmamıştı. Ama şu birkaç gündür ölüyorum ağrıdan 😭😭😭
Ozge20ulu ecemiko özele gidiyorsan doktoruna sor canim ben bı gün çok kötü oldum bidaha alırsa mutlaka söyle bana dedi ,oyun açıp bir saatten fazla tuvalette oturmuştum inşallah gecer
ecemiko karabc kabızlık çok kötü bir şey. Bende hamilelikten önce kullanmıştım şimdi tekrar verebilir. Karnıma sanki taş bağlanmış gibi bir ağırlığı var.
karabc ecemiko insan nefes alamıyor cidden ya belki psikolojik ama sıcak hemen yapılmış puding bende çok işe yarıyor🙈
BirMuallime ecemiko karın bölgesine sıcak su tavsiye edilmiyor diye hatırlıyorum ama yine bi araştırın. Bana ılık duş iyi gelmişti ama çok sıcak duşa girmeyin siz yine 😊
Mervensn1 MucizeAnnesii ilaç şart oluyor bi süre sonra ilacı içtikten sonrada kendime neden eziyet etmişim dedim resmen o kadar rahatlatıyor
Mervensn1 MucizeAnnesii aslında ilaç paylaşma taraftarı değilim doktorunuz ne önerirse o daha iyi sizin için ama magnezi kalsine diye toz bi ilaç kullandımsuya karıştırıp içtim 🌸🌸