Allah herkese benim ilk doğumum ve gebeliğim gibi süreç yaşatsın
Hiç bir şey anlamadım 11 de hastaneye gittim 12.20 de kızım kucagimdaydi ve hiçbir acı hatırlamıyorum emzirirken çektiğim acı dışında nyseki bunda temkinli olup gümüş kapak aldim ama bu gebeliğim beni benden aldı bnce dogumumda zor olucak gebelik ne kadar zor sa doğumda o kadar zor oluyor. Bu gebeliğim beni mahfetti 😟