Dandini80 Kızlar İstanbul Bahçelievler nisa hastanesine giden var mı? Ücretler hakkında ne düşünüyorsunuz? Kızım 2 yaşında ona hamile iken 60 tl idii şuan 160 tl…
eminenura Dandini80 kuzum ben de şu an oraya gidiyorum, doğum ücretleri aşırı pahalı gelmedi bana ama dediğin gibi kontrol ücretleri biraz fazla… ancak pandemiden dolayı ayda bir kere çağırıyorlar nasılsa diye düşünerek mecburen gidiyorum🥺
feyzos Dandini80 aynı durumdayım kızım iki yaşında onda da Necla hanıma gidiyordum fiyatı öyle başlamıştım şimdi 150 🤷😊 sezeryan fiyatı da yine 2000li birşeydi 3600 olmus
Dandini80 feyzos bende normal dogumu merak ediyorum ya ne kadar diye simd8 tekrar gitmeyi düşünüyorum oraya ama fiyatlar uçmuş galiba