Emel61 Hanımlar 38+6 günlük hamileyim bugün belimden karına şiddetli Bi ağrı girdi hala daha var biraz gevşedi ama hala var ağrısı karnımda sanki şişip patlicak çok sert böyle bi. Durumla karşılaşan varmı??
karabc Hayırlısı doğumdur siz bu uygulamada kasılma sayar var kaç dakikada bir giriyor bakın düzenli ise bu gece bekleyin en kötü sabah direk doktora gidin vücut kendini hazırlıyor artık.