Whiteswan Kizlar 16 haftaya giriyoruz cok istahsizim mide agrim ve ekşime var ondan dolayi bisey yiyemiyorum cocugum beslenemedigini düşünüp cok üzülüyorum var mi benim gibi olan
Sedaerhan Whiteswan ben de cok kusuyorum dokuz aydır bebek maşallah kilo almış benden besleniyormuş doktorum dedi ben kilo veriyorum kızçem alıyor
karabc Whiteswan sizin haftalarınızfa bende öyleydim 20. Haftma kadar hiç kilo almadım kendinizi zorlamayın folik asitinizi düzenli alın siz sütünüzü için ceviz yiyin yeter. Hormonlardan midede etkileniyor üzülmeyin 33teyim koltukları bile yiyesim var😅
teachervera Whiteswan bende öyle. Cuma günü doktora gittim dedim 1 haftadır yemek yemiyorum. Üzülme dedi önemli olan 23.haftadan sonrası
yasemin333 Whiteswan o zamanlar ben de yiyemiyordum kilo vermiştim 31 olduk inan ki ben de çok yiyorum diye üzülüyorum şuan😁biran önce bugünlere gelirsin inşallah
minikbaby06 Whiteswan hiç üzülmeyin 24. Haftaya kadar ne yediysem çıkardım et tavuk balık asla yiyemedim ilk haftalar resmen klozetin başında uyuyordum sadece ceviz ve muz çok yedim bebeğim bir hafta önde kilosu da gayet iyi çok şükür 🙏