Rumeysa10 benimde ilk gebeligim neye işaret bişmiyorum ama benmde adet ağrılarım var olıuo gün icinde bi kac kez ama daha cok kasıklarda tam adet olmaya yakın veya ilk günü o pis ağriyi hissederix ya ayni öyle bu hafta kontrolm var sorcagm 1 aydir gitmedik doktora ne durumda blmiyorım döndüler mi acaba oyuzden mi agri? bende bide yürürken ağri oluo sizdede varmi