Ay vallahi cok bunaldım yahu. Ben isim de karar kılıp kızımın adı bu demedikçe herkes çaktırmadan isim duyurmaya çalışıyor sinirlerim bozuldu. Güya anlamıyorum 🤦♀️ Çığlık atmak istiyorum KIZIMIN ADINI BEN KOYUCAM Bİ DARLAMAYIN YAHUUUU😁 ama kararsızım tabi 😁 hadi Bi anket yapiyim😁😁😁