eymenarasinannesi Merhaba Anneler ve anne adayları 6 haftalık hamileyim kalp atışlarımızı duyduk çok şükür iki gündür kahverengi akıntılarım oluyor az miktarda sizce normal midir doktoruma gitmeli miyim çok endişelendim 😓
Ozlemm35 eymenarasinannesi merhabalar bende de vardı doktoruma gittim iğne ve progestan ilacı verdi fitil olarak kullanıyorum . Bence gitmelisiniz
sternocleidomastoideus eymenarasinannesi tabikide gitmelisin burdan söylenecekle olacak durum değil. Ters bir hareketten 3 saat sonra falan Bende de oldu gittim hemen usg de kanama gözükmedi doktor yüksek olasılık yerleşme kanaması ama yinede sağlama alıp Progestan başlayalım dedi bir müddet ilaç kullandım.
mucizem721 eymenarasinannesi canım ilk 3 ay normal kabul edilmiyor rahimde kanama olabilir yarın mutlaka doktora görünmelisin bende de aynı durum oldu
eymenarasinannesi Nurtrky kanama şeklinde ve renginde olmadığı için akıntı gibiydi önemsemedim iyiki yazmışım acile gitsek acaba yardımcı olurlar mı acil kadın doğumda
eymenarasinannesi Nurtrky Nurtrky evet canım gittik gayet sağlıklı çok şükür yerleşme kanaması olabilir dedi gene de nolur nolmaz progeston ve proluton iğne verdi bugün kesildi iğneyi tekrar leken olursa yaptır dedi bakalım çok şükür iyiyiz ❤️