Bende 38 oldum canm ama tık yok sadece arada bir alt tarafa batma oluyor gun icinde bı iki kez en fazla 😁 kasılma falan da hiçbir sey yok normal midir anlamadim insallah dogumu çok sancili geçirmeyiz💕💕bu arada çatı muyanesi yapıldı mi sizlere bana henuz yapilmadi 🌺🌺