Rozalinda 6.ay dolunca iğneli müdahale yapılmasa da diş hekimi mutlaka bir çare buluyor genelde bende hep buldu açıkçası. Belki dişi biraz temizlemeye çalışır ve geçici olarak ilaçsız doldurabilir, antibiyotik verebilir ya da herhangi bir şey yapar. siz durumunuzu kadın doğum doktorunuza anlatın, duramıyorum sıkıntı yaratıyor deyin ve onun izniyle dişçinize gidin.