mlsbtu 20 ay emZirdim.kızıma geçmedi hepatit.şimdi 2. Yide emzircem. Ama şöle önemli bi ayrıntı var.herkesten farklınolarak doğar doğmaz hepatitli bir annenin bebegine aşılanıyor.her bebek aşılanıyor ama bizimkilere 1 doz farklı aşı yapılıyor aman onu de unuzla konusun ihmal edilirse bebege gecer.