Yaklasık 15 senedir hepatit b kronik aktif hastasıyım.ilac kullanıyorum.dr um hiç bi şekilde zarar yada faydalı yorumu yapmadı.ki öle olsa muhakkak sölerdi.doğduğunda aşı vuruldu.sonrasında standart hepatit aşıları yapıldı.çok şükür geçmedi.kendi isteğimle seseryan doğurdum 2 sene oldu.suan yine hamileyim yine böle bi bahis geçmedi.