Prematüre bir oğluşum var artık benim bebegim şimdi doğcaktı hata 9 günü var dı ama bizim paşa erkenci davrandı 32 günlük olduk bile 1 aya yakın hastanede yatım yılbaşı gecesi suyum geldi ve ertesi gün hastaneye gittim suyum yeterliydi ama suyum gitmeye devam ediyordu yatış verildi açılmam yok suyum tam ama giden bir su var 4 tane ciger geliştirici vurdular kollarım mosmor damar yolundan dolayı 2 hafta yattım 3. hafta babama eşime kaynanama ben cıkcam sıkıldım bunaldım diyip durdum aglıyorım sürekli hastane bunaltı sonra doktorla alalım artık dediler normal dogum için beni aşaya indirdiler ama acılma yok işte suni sancı verildi sancı geldi ama açılma yok hareketler yavaşladı ve benim bacaklarım tutmuyor sonra sezeryana aldılar tamamen baygın bir şekilde oldum kendime geldim yanımda dünya güzeli bir bebek uyuyor narkozun etkisiyle 1 bucuk gün uyumuştı kan alırlarken bile avlamak sıfırdı 😀😀😀 18.01. 2021 oglumla bir hafta daha hastanede kaldım 34 +5 günlük dünyaya geldi bu arada küveze alınmadı sütüm hemen gelmedi sarılık oldu mama verdirmediler cok agladı ve göbeginde fıtık oluştu şimdi hem mama hem anne sütü biraz yorucu dönemdeyiz ama cok şükür gayet iyiz