sibel20 Arkadaşlar İzmir’de hamile cekimi yaptıran, yaptırmayı düşünen , önerisi olan var mi acaba????
Onurs111 Ben yaptırdım stüdyo çekimi 2 elbise giydim 230 tane fotoğraf hepsi basılmaya hazır şekilde teslim aldım 700 tl ödedik benim içime sindi memnun kaldım 😊 https://instagram.com/selim_inal_sarac_photography?igshid=1u4c23d0sicp2