BuBenimOykum Kızlar 30.haftadayım hamileliğin başından beri bulantım olmadı hiç ama son günlerde yemek yedikten sonra ani bi bulantı ile kusuyorum. Benzeri bi şikayeti olan var mı? Bi çözümünüz var mı? 😭
rukiss34 Haftamdayım bende de var yediğim herşey geri geliyor özellikle kahvaltıda sıvı tütektiğimde çok fazla oluyor onu farkettim. Ama içim yanıyor çok su içmek istiyorum ama bazen Kusacağım korkusundan içemiyorum. Yemekle sıvı tüketmemeye birde az yemeye çalışıyorum.