Dilek58 _NY3- yarınki şanslı sen görünüyrsn canım şuan rabbim sağlıklı sıhhatli hayrlı evlatlar nasip etsin inşallah 🥰🤲🏻
Dilek58 _NY3- aminnnn inşallah canım rabbim ağrısız sızısız bir avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻🥰 benim temmuzda ikinci sezryanımı olucam nasipse inşallah
Ysd00 Bana da yarın doktorum sabah saat 8:30′da gel dedi açılman yoksa 11′de sezaryen yaparız dedi ben de bugün aradım hiçbir belirti yok bebek içinde sıkıntı olmazsa bekleyebilir miyiz dedim doktorum da tamam yarın duruma göre biraz daha bekleriz dedi 😂😂
Dilek58 _NY3- çokkkkk 🥰sevindim canım gözün Aydın olsun rabbim sağlıklı sıhhatli analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻 Darısı tüm bekleyenlere 🤲🏻🌹