anneadayi33 Mersin anneleri nasılsınız nasıl gidiyor gebeliğiniz kaçıncı haftalardayız doktorlarınızdan memnun musunuz ?
Esosun anneadayi33 ay iyiyiz ama şu şeker ve kabızlık olmasa daha iyiyim tansiyona kurban oluyum vallahi hiç sıkıntı çıkarmadı bana😂 ilacımı içiyorum rahatlıyorum şeker öyle değil pislik öğ😂🤷🏼♀️ Sen napıyosun nelerle uğraşıyosun
Kuzucccum anneadayi33 şımdıye kadar iyiyidik bi kaç gündür başım çok dönüyor ya tansıyonum düşük genelde nedendir bılmıyorum
anneadayi33 Esosun evde geçiyor biZimde 28 hafta olduk gün sayıyoruz benim şeker tansiyon yok çok şükür ama yediklerine dikkat edersen sorun olmaz ama insanın canı herşeyi istiyor değil mi 😊
anneadayi33 Akile3333 benimde iyi şimdilik son ana kadarda böyle gider inş Arzu hanım ne kadar diyor doğuma
Esosun anneadayi33 bende 29+1 deyim ama ben hep yattığımdan mecbur böyle şeker tansiyon oldu 😁 yoksa ne genetiğimde var ne önceden vardı. Serklaj olunca böyle oldu yoksa kilo alımım falan da aşırı değil😊 vücut pasif moda düşünce sıkıntıya girdi
Kuzucccum anneadayi33 en son gittiğimde doktorum değerlerin ıyıy dedı kansızlık yok dedı ondan içim rahat