KaderKrmazAlva Çiğli de de bakılıyor ama sanırım bir şeyi eksik bakıyor doktorum tepecik dedi orası da çok ugrastirmiyor siz bilirsiniz bebek için tabi ki ücret sorun değil ama şöyle düşünüyorum Allah korusun bişey var dese bu saatten sonra ne yapabiliriz ki vazgeçemeyiz ve olacağı varsa da sağlıklı doğduktan sonra da bazı şeyler olur ne kadar kurcalarsak birşey çıkar diye korkuyorum Rabbimden gelene razıyım diyip devlette yaptirdim