Mervee26 Sen1meleksin her ihtimale karşı hastanelerde oluyormuş mama. Doğum yapacağınız hastaneye sorun. Ben götürmeyeceğim
MerveSglk95 Sen1meleksin kesinlikle koymalısın ve içiyolarda zaten ben ilk dogumumda mama aldırdım eşime çünkü hemen oyle çok süt gelmiyor ee bebek aç mama içicek yani bide aç bırakırsan bebegin kan şekeri düşer
halitefe Sen1meleksin hastaneler veriyor genelde canım hastaneye sor benimkiler veriyoruz dediler ama ben ne olur ne olmaz diye 250 gramlık bir paket aldım yine ertesi günde lazım olur diye
Esosun Aç kalırsa bebekte sarılık olur ben hastanede ne mama kullandıklarını bilmeden bebeğime kullandırtmam zaten zor taşıyorum gidip en iyisi sağlıklısı ve zararsızı neyse bulup o mamayı alcam koycam çantama😁👍🏼
glnzem Sen1meleksin gerek yok bebek aç kalırsa sütünüz gelmezse zaten hastanede mama veriyorlar. İlk tercihiniz emzirmek olsun
halitefe Hanz Aptamil aldım ben hastanede onu kullanıyormuş içeriğinde de şeker yok diye okudum birkaç yerde öyle aldım
Dselda Cnm bnm doğumdan snra sütüm gelmedi uğraştk ama 4. Günde geldi ilk gün ilk mamayı hastane veriyor ama snra aldık biz sma aldık çocuk 4 gün öecbur karnındoyacsk mama yiyecek biz hala anne sütü + mama takviyeli gidiyorz mesela
Oysul Sen1meleksin ben bu soruyu sormuştum doktora koyma dedi. Emzireceğim psikolojisiyle git sonuçta mama ulaşılamaz değil ihtiyaç olursa bulursun bir şekilde deyince koymadım. Inşallah umduğumuz gibi olur 🙏🙏
Sen1meleksin Oysul aynı bende böle düşünüyorum koymayım diyorum yanında hem eczane şok a101 hepsi var hastanenin merkezde zaten olmadı alırız diyorum
Eminik Sen1meleksin bende bugün hazırladım çantasını aptamil aldım ama hemşiremiz kuzenim zaten onunla hazırladık çantayı biz hastanede veriyoruz dedi koydurtmadı çantaya
Oysul Sen1meleksin aaaa o zaman hiç gerek yok. Bizim hastane şehrin bayağı dışında ona rağmen almayacağım yanıma siz inşallah gerek olmaz ama olması durumunda şansınız çok yüksek