Gecen gün ikili test şeker yüklemesi yaptım kansızmısım doktor kan ilaçını kullan dedi ama ben kullanmak istemiyorum 😥 sebebi kabızlık yapıyor bekarken bile kabızlık yaşıyprdum hamilelikte üstüne haplarda üstüne zok zorlanıyprum basur cıkmış ondanda cok cekiyorum cidden ne yapacağımı bilemedim