Esr_a Ben 7 haftalık hamileyim 🙏 adet sancısı gibi ağrım vardı başlarda şuan da yok oldu gibi bişi daha önce yaşayanlar var mı
Yesimiko- Esr_a Bende de aynı durum mevcut. Herkes kanama ve şiddetli ağrı olmadığı sürece korkma diyor. Sende içini ferah tut.
Dilekcnkn Esr_a bende 6 haftalığım aynı durum bende de var rahim büyüdüğü için falan diyorlar ve bu haftalarda adet olmak gerektiği için genelde çok şiş oluyor
Gulsah91 Esr_a çok oluyordu ilk aylarda rahim büyüyor diye oluyor zaten son ayda da doğuma hazırlanıyor diye oluyor hiç endişelenmeyin hamilelik zaten hep kalça ağrısı kasık ağrısıyla geçiyor
Anne54 Esr_a normal tabi canım takma kafana belirtilerin bi gider bi gelir 2 aylık olmak üzeresin sağlıcakla alırsın inşallah kucağına
Esr_a Gulsah91 Yesimiko- Yesimiko- inşallah sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı teşekkür ederim 🙏
Dilara0 Esr_a canm biri 5 haftalık biri 2bucuk haftalık diyor yeni öğrendim tam bilmiyorum perşembe günü belli olcak
Esr_a Dilara0 inşallah cnm içini ferah tut rabbim bebişlermizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Esr_a Zeynouur normalmiş hafifler inşallah sen bol bol dinlen ben öyle yapıyorum korkudan artık 4 yıl olmadı bnm çünkü biraz kıymetli☺️
Dilara0 Esr_a Yok kız ikiz değil biri 5 haftaliksin dedi biri de 2 haftalık dedi kaç haftaligim şuan net olarak bilemiyorum 🤣🤣🥰
Aslina Esr_a bende de oluyor ama bende hem adet sancısı gibi kasık ağrısı oluyor hemde bıçak saplanır gibi ağrı oluyor. Doktorun adet sancısı normaldir ama bıçak saplanması çok normal değil dedi. Bende kist varmış bıçak saplanması o yüzdenmiş.
Esr_a Aslina kist için bişi de yapamaz herhalde hamilelik boyunca o ağrıyı çekmek 😬Allah yardımcımız olsun hepimizin 🙏