Esratolga ben kullandım canim aşırı faydasi oldu inanarak yap gerisi geliyor
Sancilarin hafif uyusma nirml vs. Yada suni aldıktan sonra vurmaya başlayınca yani iste geliyor deyince onu guzel bi leğene bulasik kabı vs. Bırakıyorsun o sirada abdestli olursan tabiki daha da güzel olur ama mecburi degil benim abdest alma şansım vardi alfim onu kaba birakip kabada ustunu geçecek şekilde icme su bırakıyorsun sonra 3 er kez felak nas inşirah ihlas fatiha ve ayetul kursi okuyorsun her okuduğunda ufliyorsun suya sonra dualar bittikten sonra rabbi yessir vela tuassir diyerek 3 kere 3 yudum aliyorsun sudan ve her yudum basinda o cümleyi söylüyorsun onu bırakıyorsun bu kadar dogum bitince beslemeni cekip sudan çıkıyorsun ve inanılmaz şekilde o dogum anında açılıyor benim 3 haftada ne yaptıysam artmayan sancim onunla 4 saatte 11 cme ulaştı ve ağrısız gıkım bile çıkmayan bi fogum oldu cok rahat bir şekilde ve sancı anında o rabbi yessir duasını dilinden dusurme bak gör dua edeceksin iyili yapmışım diye 🥰 @Esratolga