bgmkra bende daha çok merak ediyordum pendikte şubelerine yakınım ve ınstgramdan da devamlı karşıma cıkıyodu ama takıp etmiyordum neyse takıp etmeye yorumlara bakmaya basladım memnun olanları gördüm mağazaya gittim bebek arabası bakmaya bir tane begendım elimizde bu modelden bir adet var şuan dediler aldım eve geldim pusetinde yırtık var tekrar ikinciye gittim puseti değiştirelim size puset depodan getirelim dediler neyse poşetli felan getirdi bunda sıkıntı yoktur dedim bakmadım eve geldim poseti açtım hem ön tarafında yırtık hemde arka tarafında çizikler ve yama gibi seyler yapılmış anında götürdüm ve iade yaptım meğersem teşhir ürünüymüş mağaza müdürü geldi size hiç açılmamış ürün verelim şöyle böyle dedi ama benim için yetti bir daha noktabebe dedilermi yok derim uzun oldu kusura bakmayın ama lütfen dikkat edin sizlerde